^شب ارزوها^

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

^شب ارزوها^

 

فرشته ها در شب آرزوها برای اجابت دعا وبردن آنها به ملکوت مسابقه داده و منتظر ندای بنده های خدا هستند.

واسمون دعاکنید


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لیله الرغائب است در‌های آسمان را برای پذیرش تضرع‌های عاشقانه‌ بندگان ذات اقدس الهر می‌گشایند نگاهت به آسمان باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می گن هر کی شب آرزوها دعا کنه از خدا حاجت می گیره ، برامون دعاکنید

.

.

بزرگترین آرزوی من داشتن توست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لیله الرغائب شب آرزوها شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است. در آن شب هر دعایی ستاره ای خواهد شد و در پهنهی آسمان خواهد نشست. بیا ستاره های هم را نظاره کنیم و بر هر کدام آمین بگوئیم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شب آرزوهاست آرزو میکنم به تمام آرزوهایت برسی اگه تو این شب دلت شکست یادی از ما هم بکن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

الهی! «دعا» به درگاه تو لجاج است، چون دانی که بنده به چه محتاج است.

لیله الرغائب است و اگر دلتان با خداست ما را بی نصیب از دعا نکنید


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب آرزوهاست و من آرزو دارم

دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار

زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شب آرزوها ست. بیا از امروز کمتر خسته شویم بلکه آن شب را تا به صبح اجابتش بیدار بمانیم. برای هم دعا کنیم.

 

از همتون خواهش میکنم واسمون دعاکنید,ماهم واستون دعا می کنیم به ارزوهاتون برسید

به حرمت این شب قسمتون میدم,حالا که دارم اینو مینویسم اشکهام سرازیر میشن به

همون خدا که خالق نمیتونم بدون اون باشم اون واسه من همه چیزه ,سخته از همه چیز

بگذری,ما عاشق همیم ولی..ولی همه مخالفن ,خدایا به حق این شب مقدس نزارجدامون

کنن مابدون هم میمیریم,دوسش ندارم من عاشقشم اون همه زندگیمه نفسم به نفسش

بسته است,میگه اگه جدامون کنن خودمو میکشم اگه اگه اگه نه حتی تصورش هم سخته

عاشقم خداجونم,دوست دارم میلادم
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 21:45 توسط پروین ومیلاد |